Скрайбінг - новітня техніка презентації (від англійського "scribe" - накидати ескізи або малюнки); мова виступаючого ілюструється "на льоту" малюнками фломастером на білій дошці (або аркуші паперу); виходить ніби "ефект паралельного проходження", коли ми й чуємо і ба
... Читати далі »
Як створити найпростіший медіаплеєр з допомогою ООП «Delphi»
Для того, щоб створити невеликий медіа-плеєр за допомогою об'єктно-орієнтованої мови програмування Delphi, вам знадобиться вже встановлена програма Delphi7, або схожі на неї програми(версії), які використовують мову ООП «Delphi».
Рівень складності: Легко
Інструкція
1 крок
Відкриваєте нову форму у вашій програмі і далі з вкладки «standard» ставите на форму компонент "button (кнопка). Перейменуйте її на свій лад, наприклад «Відкрити і грати».
У посібнику представлені методичні розробки переможців та лауреатів конкурсу творчих робіт першого освітнього фестивалю Epson «Інтерактивний світ знань», що проводився 2014 року компанією Epson спільно з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.
Читачі зможуть ознайомитися з технічними особливостями мультимедійного комплексу Epson, який складається з інтерактивного проектора, документ-камери та фабрики друку, та отримати методичні рекомендації організаторів конкурсу щодо використання мультимедійних комплексів в освітньому процесі.
Когда мы пытаемся кого-то чему-то научить, в первую очередь мы обращаемся к органам чувств своего ученика, являющимися его «окнами в мир». Слушает ли обучающийся нашу лекцию, смотрит на доску или проводит опыт вместе с нами, прежде всего в работу включаются его ощущения и восприятие, и только затем — запоминание, установление ассоциаций, осмысление и т.д.
Математичний факультет Запорізького національного університету оголошує про початок V обласного конкурсу учнівських творчих робіт з математики та інформатики.
Для виявлення та підтримки творчої учнівської молоді, розкриття її здібностей, сприяння розвитку інтересу до наукової та дослідницької діяльності математичний факультет Запорізького н
... Читати далі »
Регулярно отримую дані запитання від початківців. Тому спробую дати відповідь усім одразу.
Загалом розкажу про таке:
— коли і як варто читати;
— які книги читати, залежно від мови програмування;
— а також розкажу, що читав сам, коли починав.
Для чого книга взагалі?
Книга — це ресурс для навчання досить грунтовний та об’ємний. Технічна книга часто дає не просто техніки і поради, але й погляд з «пташиного польоту» на певні концепції, ідеї та загальне розуміння предмету.
Технічна книга не читається за один вечір, як художня література. Зазвичай вона забирає дні, тижні, а деколи і місяці для освоєння та розуміння хоча б частини оп
... Читати далі »