№ уроку |
Тема уроку |
Конспект уроку |
Презентація до уроку |
Додаткові матеріали до уроку |
Джерело |
1 |
Тема: Як людина сприймає інформацію? Робота в графічному редакторі Paint. Робота за допомогою лівої і правої кнопки миші
|
завантажити |
|
|
посилання |
2 |
Інформаційні процеси. Що можна робити з інформацією. Робота в графічному редакторі Paint. Робота з пензликом
|
завантажити |
|
|
посилання |
3 |
Робота у графічному редакторі Paint. Робота олівцем
|
завантажити |
|
|
посилання |
4 |
Робочий стіл. Піктограми. Основні компоненти робочого столу. Панель задач. Програма “Розгорни серветку”
|
завантажити |
|
|
посилання |
5 |
З історії створення ЕОМ. Програма “Кубики із складами”
|
завантажити |
|
|
посилання |
6 |
Знайомство з обчислювальними приладами і прототипами ЕОМ. Програма “Слово в лабіринті”
|
завантажити |
|
|
посилання |
7 |
Короткі історичні відомості про старовинні обчислювальні прилади. Програма “Космодром”
|
завантажити |
|
|
посилання |
8 |
Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. “Розбірні малюнки”
|
завантажити |
|
|
посилання |
9 |
Істинні та хибні висловлювання. Приклади логічних умов у повсякденному житті. Програма “Мильні бульки” (клавіатура, миша, монітор, системний блок, принтер). Програма “Лісова галявина”
|
завантажити |
|
|
посилання |
10 |
Складові частини комп’ютера. Призначення окремих блоків комп’ютера (клавіатура, миша, монітор, системний блок, принтер). Програма “Лісова галявина”
|
завантажити |
|
|
посилання |
11 |
Застосування комп’ютера у різних сферах діяльності
|
завантажити |
|
|
посилання |
12 |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів комп’ютера. Гра “Стрільці по яблуках”
|
завантажити |
|
|
посилання |
13 |
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером
|
завантажити |
|
|
посилання |
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
|